top of page

GRATIS VERZENDING BOVEN €200 WERELDWIJD

Retour- en Terugbetalingsbeleid – Kyraz

Bij Kyraz streven we ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, bieden wij de volgende opties voor retourneren en terugbetaling.

Contactinformatie:

 

1. Retourbeleid

1.1 Kant-en-klare producten (Standaardmaten):
Als u niet tevreden bent met een kant-en-klaar product dat u heeft besteld, kunt u binnen 1 dag na ontvangst van het product een retourverzoek indienen. Het product moet ongebruikt, ongedragen en in de originele staat zijn, met alle labels nog bevestigd.

1.2 Op maat gemaakte en gepersonaliseerde producten:
Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd volgens uw wensen, kunnen niet geretourneerd of geruild worden, tenzij er een fabricagefout of schade is die door Kyraz is veroorzaakt.

 

1.3 Verhuurde artikelen:
Gehuurde artikelen kunnen niet worden geretourneerd voor terugbetaling, aangezien deze dienst gericht is op tijdelijke bruikleen. Borg wordt alleen geretourneerd als de gehuurde artikelen in goede staat en op tijd worden ingeleverd. Voor meer details, zie ons Verhuurbeleid in de algemene voorwaarden.

 

2. Hoe een retour aan te vragen

Om een retour aan te vragen, volg deze stappen:

  1. Neem contact op met ons via e-mail op info@kyraz.nl binnen 1 dag na ontvangst van uw bestelling.

  2. Vermeld in uw e-mail het bestelnummer en de reden voor de retour.

  3. Wij sturen u verdere instructies voor het retourneren van het product.

  4. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor rekening van de klant, tenzij het product beschadigd of defect is ontvangen.

 

3. Terugbetalingsbeleid

3.1 Kant-en-klare producten:
Zodra wij het geretourneerde product in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het volledige aankoopbedrag, exclusief de oorspronkelijke verzendkosten, binnen 14 dagen terugstorten via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt voor de aankoop.

3.2 Beschadigde of defecte artikelen:
Als u een product heeft ontvangen dat beschadigd of defect is, neem dan binnen 1 dag na ontvangst contact met ons op. Wij zorgen voor vervanging van het artikel of, indien vervanging niet mogelijk is, een volledige terugbetaling, inclusief eventuele verzendkosten.

4. Niet-terugbetaalbare producten

De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor retour of terugbetaling:

  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.

  • Artikelen die zijn gedragen, gewassen of beschadigd door de klant.

  • Cadeaubonnen en tegoedbonnen.

 

5. Verwerking van terugbetalingen

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Als uw retour is goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort via uw oorspronkelijke betaalmethode. De verwerkingstijd van terugbetalingen kan afhankelijk van uw bank of betaalprovider variëren, maar bedraagt doorgaans 5-10 werkdagen.

6. Ruilbeleid

Wij bieden geen directe ruilservice aan. Als u een product wilt ruilen, raden we u aan om het ongewenste product te retourneren voor een terugbetaling (indien van toepassing) en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.

7. Vragen of problemen

Als u vragen heeft over ons retour- en terugbetalingsbeleid, of als u problemen ondervindt met een bestelling, neem dan gerust contact met ons op via:

bottom of page